Sovdag igen!

Inatt var en vakennatt igen men det gör ju inte så mycket när man kan sova på dagen. Josef körde Hugo till förskolan imorse och jag och Sigrid sov ända till 12. Tacksam över att bo i Sverige där man har den lyxen att kunna vara föräldraledig!
När jag sedan skulle åka och hämta Hugo på förskolan hade vår snälla granne Monika varit ute och sopat av all snö på bilen. Väldigt omtänksamt och snällt. Stort tack till dig! Det var bara att sätta sig i och åka. 
Passade på att handla innan jag åkte ut till Skeppet.
(null)

Det är så mysigt att komma hem och fixa mellis till Hugo och titta på någon bra film som vi gjorde idag. Clara kom också hit en sväng och myste❤️

(null)
(null)

(null)

Tisdagkvällar är en tv-fri kväll har vi bestämt Hugo, jag och Josef. Då spelar vi spel och ikväll hann vi med fyra olika spel. Jättemysigt.
Nu håller jag tummarna för att lillan sover gott inatt!
(null)

Med kärlek❤️
Anna