Otränad!

Igår blev det långpromenad med Emelie och Hanna..en dryg mil..med ett fikastopp på Coffee Corner. Mycket trevligt! Har världens sämsta kondis dock..som jag upptäckte när vi gick uppför backen vid sjukhuset..shit va jobbigt!! Träningsvärk har jag fått av det också...hur otränad kan man va!?
På eftermiddagen kom tjejerna och Vilma och jag tog en liten promenad till Maxi för att inhandla fika till Madde och barnen. Valnötsbröd, lite gott pålägg och Hannas tips på efterrätt blev det, med digestivkex, karameliserad mjölk, grädde och bär. Kommer inte ihåg vad den kallas men god är den!
Kul att träffa Madde och hennes sötingar!


Vilma hjälpte mig med att byta design på bloggen...ser mycket enklare ut för henne än för mig! Temat blev julstämning nu när det snart är december!:) Är inte helt klara än...men stort tack än så länge tjejen!♥
 
Kram/ Anna