Semlor och tulpaner!:)

Idag kom Jessica, Liam och Nellie på besök. Jättelängesedan vi sågs så det var trevligt att vi fick till det till slut. Jag fick en underbart fin, rosa vas och en bukett vackra tulpaner och Hugo en söt nalle och rolig skallra...kändes som  en födelsedag. Tusen tack! Jag älskar tulpaner! Min favoritblomma nummer ett! Får vårkänslor av dem ♥
Jag hade bakat semlor som vi mumsade i oss. Världens bästa semmelrecept enligt mig. Vilma, Tilda och Clara kom också lagom till fikat!
Sen skulle Clara på dans, Vilma till Edith för pulkaåkning och Tilda, jag och Hugo tog ett varv på Maxi och inhandlade fredagsmys.
Nu är alla mätta och belåtna, experimentet är igångsatt och tre av sex personer har redan somnat. Jag ska ge mig på ett nytt projekt, eller rättare sagt, fortsätta där jag slutade igår. Blev så inspirerad av en blogg jag läser att jag börjat sticka igen. Det sista jag stickade var en babytröja och det var när jag väntade Vilma..så jag är lite ringrostig. Det får bli projekt halsduk till att börja med. Har ni tid och lust så kika in på den här bloggen( www.kammebornia.se )..den mysigaste bloggen jag läst! 
 

 Trevlig helg!
Kram Anna