Höstlovsmyser!

 I måndags åkte jag och mina kollegor till Stockholm och var på skolforum. Otroligt många intressanta utställare och jag säger bara HANS PERSSON! Vilken inspiratör! Han har varit min förbild i många år...men efter att ha varit på hans förläsning är han numera min IDOL! :-)
Tisdag var planeringsdag på jobbet....välbehövligt! Onsdag, torsdag och fredag har jag bara varit ledig och myst här hemma med mina godingar. Det är pappavecka för tjejerna men de har varit här några svängar på dagarna ändå, och tur är väl det för annars skulle jag längta ihjäl mig efter dem! <3
 
Längta är något som jag kommer att göra många dagar framöver....och det efter Josef! Han kommer nämligen att åka till USA nästa vecka...och några dagar till. Fyra nätter är det längsta hittills som jag varit ifrån honom så jag vet inte hur tusan det här ska gå! Men längtan som sagt...den känslan kommer flytta in ett tag!
Men det är två dagar kvar tills han åker...och de ska jag ta tillvara på! <3
 
 
Ha en mysig kväll!
Kram Anna
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Min vardag
Taggar: Hans Persson, höstlov, matematik, naturvetenskap, teknik