Oj så mycket jul sedan sist..och sjuka barn..

Här har det vattkoppats  i tre veckor snart.
Först Hugo...som dessutom fick en sekundär hudinfektion med stafylokocker. Riktigt läbbigt...och i dessa jultider dröjde provsvaren så jag behandlade efter eget huvud med bakteriedödande salva från apoteket. Tack vare det fick vi stopp på utslagen och slapp antibiotika som han skulle ha haft egentligen.
På juldagen var det dags för Sigrid. Ett par jobbiga nätter men annars har det gått bra och nu är alla prickar uttorkade. 
Men vi har firat jul som vanligt ändå...och Sigrid har fyllt 2 så det har varit kalas också.
Jag hade egentligen tänkt att dela upp mina inlägg efter dagar för jag har så otroligt många bilder som jag vill ha med här, men jag kör allt i ett. Så här följer ett par hundra bilder eller nått..;-)
 
Nobelmiddag hemma...
 
LillNisse busar och hittar på saker vareviga dag..
 
 
Luciafirande..
Gran inhandlades och kläddes..
I stallet med min lilla hästtjej.
 Sigrid fyllde 2 år!
Mysig uppesittarkväll hos farfar och Kristina.
 
 Julafton hos familjen Antonsson. Maten, julstämningen är helt magisk.
Juldagen hemma med alla barnen <3
Annandagen firade vi hos mamma och Bengt med min bror, Sofia och Lovisa.
Så mysigt och gott allt! <3
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Någon smyger på oss🎅🏼🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
I lördags hade vi julfest här hemma.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Idag hade vi familjemiddag .Vilma och Oscar var också med. Så mysigt med alla samlade❤️
(null)

Trots sjuka barn har hela denna jul varit helt fantastiskt mysig! Är så oerhört tacksam för alla nära och kära. Önskar att pappa hade kunnat varit med men på något konstigt vis känns det som han var det ändå. Hans närvaro i mitt sinne är så stark så han är med mig hela tiden. ❤️
Hoppas ni alla haft en underbar jul!
Med Kärlek❤️
Anna