Måndagshälsning!

 En glad måndagshälsning från mig denna soliga måndag!☀️
Lämnade barnen på sina förskolor imorse och åkte till jobbet! Märktes att Sigrid varit hemma en vecka dock, då hon blev mer ledsen än vanligt när jag sa hej då! Hoppas hon kommer in i rutinen snart igen för det skär alltid i mammahjärtat att åka ifrån ett ledset barn.
Vi ska försöka att lämna varannan dag jag och Josef och den som inte lämnar tar hunden och går till jobbet. Två..nej snarare tre flugor i en smäll. Milo får sin morgonpromenad, 2 vi får röra på oss och 3 vi sparar på miljön...kom på en fjärde också....4 vi sparar bensinpengar!

Fick ett väldigt trevligt och glädjande mail här på förmiddagen. Min blogg har blivit utvald till ett nytt mammasegment på blogg.se.
De vill ha med mig som influencer på deras mammasida! Hur kul känns inte det?!😁

Våffeldagen idag! 
Blir det våfflor hemma hos er?
(null)

Nej, nu är det slut på min lunchrast!😊

Ha en fin dag så hörs vi snart igen!
Med kärlek❤️
Anna