Den största av gåvor.

Att vara mor är den största av livets gåvor vilket inte är alla förunnat, och jag är så otroligt tacksam för att just jag fick äran att bli mamma till mina fem unika, underbara kreationer som är så fulla av klokskap. skönhet, kärlek och empati. Tänk vad jag har fått uppleva av villkorslös kärlek inom mig som mor, bara av att se dem finnas till. En känsla så stark som ingen som inte har egna barn kan föreställa sig. Så jag vill hylla moderskapet en dag som denna! Tack livet, tack mina barn och tack till min egen mamma och alla de mammor som gått före i tiden för att jag är just där jag är idag! <3
  (null)

I fredags firade vår bästa Tilda som fyllde 18 år! 
(null)
(null)
(null)

Att bli myndig är en stor milstolpe i livet och jag önskar dig allt gott här i vuxenlivet!
Jag vill att du ska känna dig fri,  fri att följa dina drömmar, fri att misslyckas och resa dig igen, fri att få ha vilka känslor du vill, fri att ha vilka åsikter du vill... och jag vill att du ska veta att vad som än händer och sker här i livet  är du alltid välkommen att be om råd, stöd och hjälp...och så länge som jag lever och andas finns jag där för dig när du önskar och behöver.
 
Hoppas ni har en fin dag därute alla mammor!
Med kärlek <3
Anna