Tänk att ett halvår går så fort!

Ser nu att det snart är ett halvår sedan jag delade något här. Känns som någon vecka sedan när jag läser om vad jag skrev senast.
Min syn blev i alla fall bättre ett par veckor senare så jag behöver faktiskt inga glasögon längre. Vet inte vad som hände men just då såg jag skitdåligt ett par veckor. Undrar om det kan ha haft något samband med en tand som jag blev tvungen att laga för strax efter den lagningen fick jag tillbaka min vanliga syn. Märkligt?!
 
 
Vi har haft en härlig höst och vinter. Jul och nyår firade vi i stugan och det var verkligen så himla mysigt.
Kul att det har varit snö i princip hela vintern för det blir så mycket ljusare och roligare då. Vi har valt att inte åka på någon fjällsemester detta år men barnen har ju i alla fall kunnat åka pulka och längskidor här hemma. Vi får satsa på slalomåkningen nästa vinter.
 
 
 
Vi har haft en babyshower för Vilma som går i väntans tider. Om bara ett par tre veckor hoppas vi på att lillpojken vill komma ut i dagens ljus. Vi längtar! <3 Jag ska passa Essa när det dags för dem att åka in till BB. Blir mys för mig det <3
 
Jag är lite bättre på att uppdatera på vår youtube-kanal så vi blir väldigt glada om ni vill följa oss där :-D Just nu pågår en tävling (fram till 10:e mars) där ni genom att prenumerera och kommentera kan vinna fina priser.
 
 
Denna vecka är det sportlov för barnen men vi jobbar på nästan som vanligt. Lite lugnare morgnar och kortare dagar har vi planerat för.
 
 
Ser fram emot att det alldeles snart är vår!
 
Önskar er en fin vecka!
 
Med kärlek <3
Anna