Årets mysigaste kväll!

I fredags kväll tog vi vattenskotern över till andra sidan och gick på restaurang Trossen.
Tacobuffé åt vi. En mycket trevlig och bra start på helgen!
(null)


Igår hade vi en supermysig kväll för att fira Hugo, och jag kan inte tänka mig en bättre kväll. Vi var ett härligt gäng: Vilma, Oscar, Essa, Hjalmar, Tilda, Clara och Oscar. Efter en riktigt fin presentöppning var det dags för middag och lek. Stämningen var på topp, och vi skrattade och hade så roligt tillsammans.

När kvällen föll på tände vi brasan och samlades runt lägerelden. Det var verkligen hur mysigt som helst! Vi grillade bananer fyllda med choklad och marshmallows – en riktig klassiker som aldrig går fel. Och som grädde på moset var det helt myggfritt, vilket gjorde allt ännu bättre. Helt klart årets mysigaste kväll om ni frågar mig.
(null)

Idag fortsatte mysfaktorn med strålande höstväder. Vi åkte till mormor och Bengt för lunch, och vilken lunch det blev! Lammstek, egenodlade rotsaker, potatis och en himmelsk örtsås. Efterrätten var en knäckig äppelpaj som var såååå god!
(null)

(null)


Jag känner mig så tacksam för denna underbara helg. Nu väntar en ny, fullspäckad vecka, men med denna helg i bagaget känner jag mig redo.
(null)
Ha en fin start på veckan!
Med kärlek ❤️
Anna