Fredag đŸđŸ‚â€ïž

Vilken vecka det har varit! Jag har haft en spÀnnande och rolig start pÄ mitt nya jobb pÄ öppna förskolan. Det har varit sÄ kul att trÀffa nya mÀnniskor och deras smÄ barn, och det kÀnns verkligen givande att fÄ vara en del av deras vardag. Jag ser fram emot att lÀra kÀnna alla Ànnu bÀttre och skapa mÄnga fina stunder tillsammans.
(null)

(null)

I kvĂ€ll ska barnen sova borta – Sigrid ska till Tilda och Hugo ska hĂ€nga med sin kusin Emil. SĂ„ det kanske blir en rolig kvĂ€ll för mig och Josef! Vi fĂ„r se vad vi hittar pĂ„, kanske en spontan utflykt , bio eller bara en mysig hemmakvĂ€ll. (Med en massa datorjobb om jag kĂ€nner oss rĂ€tt 😅)
(null)


Helgen kommer nog annars gĂ„ i höstfixandets tecken. Det finns en del att ta tag i, bĂ„de inne och ute. Det Ă€r nĂ„got speciellt med att ordna inför hösten, som att allt ska falla pĂ„ plats innan den riktiga kylan kommer. KĂ€nns alltid lite skönt att ha ordning pĂ„ saker inför den mörkare tiden pĂ„ Ă„ret. 
Ska ocksĂ„ försökahinna redigera ett par videos frĂ„n vĂ„r Frankrike-resa i helgen đŸ‡«đŸ‡·

(null)

Vad har ni för helgplaner? Kanske en utflykt eller lite fix hemma?

Önskar er en fin helg!â˜€ïžđŸđŸ‚

Med kĂ€rlek 🧡 
Anna